دستهبندی: تیشرت


تیشرت باکسی پنبه ۲۸۰ گرم
ناموجود
دیدن محصولات مرتبطاین تیشرت جذب بدنه؟
نه. فرم این مدل اورسایزه و سرشانه افتاده داره. یعنی آزادتر از تیشرت معمولی روی تن میایسته و برای استایل راحت و روزمره مناسبه.
پارچه تیشرت ضخیمه؟
پارچه این مدل ۲۸۰ گرمه. یعنی نسبت به تیشرتهای سبکتر، ایستایی بیشتری داره و روی تن شل و نازک دیده نمیشه.
برای خانمها هم مناسبه؟
بله. این مدل یونیسکس طراحی شده و هم برای مرد و هم برای زن قابل استفادهست. فقط باید سایز رو بر اساس تنخور دلخواه انتخاب کنی.
فرق S/M و L/XL چیه؟
S/M برای تنخور آزاد ولی جمعوجورتر مناسبه. L/XL آزادتر و اورسایزتر دیده میشه، مخصوصاً اگر قد یا عرض بیشتر بخوای.
چطور بشورمش که فرم لباس بهتر بمونه؟
با آب سرد یا ولرم بشور. بهتره پشتورو شسته بشه و از خشککن داغ استفاده نشه تا فرم یقه، دوخت و پارچه بهتر حفظ بشه.
دستهبندی: تیشرت